Cloud Work

Smart tidrapportering, projekthantering & fakturering

För er som har behov av tid- och projektredovisning med inbyggd mobil arbetsorder, offerthantering, fakturering och mycket mer. Cloud Work är ett av marknadens mest flexibla och prisvärda system som passar de flesta företag och branscher.

Varför Cloud Work?

Cloud Work är ett väldigt lättanvänt system för alla företag som behöver kunna planera sina projekt, hålla reda på nedlagd tid, förbrukat material och därefter kunna följa upp utfallet på projekt- och/eller arbetsordernivå.¨

I grunden finns tidsredovisning och registrering av utlägg/material där man kan registrera tid/utlägg på kunder och projekt. Sedan kan man välja fritt bland de moduler och smarta funktioner som finns tillgängliga.

En tjänst fullproppad med funktioner!

Tid

Registrera med timer, QR kod eller manuellt. Offline-stöd och position med GPS.

Arbetsorder

Planera era jobb, registrera tid och material, fakturera och följ upp utfallet.

Offerter

Skapa stiliga offerter som era kunder sedan kan acceptera online. Bifogade dokument och villkor.

Material/Utlägg

Lägg till förbrukat material eller registrera privata utlägg. Fakturera vidare enkelt.

Uppgifter

Fördela uppgifter med påminnelser.

Stämpelklocka

Med attestering och export till lönesystem.

Kundportal

Låt era kunder få tillgång till era projekt och arbetsordrar.

Körjournal

Registrera era resor och vidare fakturera vid behov.

Rapporter

Djupgående statistik för uppföljning av ekonomi och lön.

Attestering

Attestera tid, material och utlägg.

Maskiner

Planera, registrera tid och hantera service.

Utbildningar

Hantera er personals utbildingar.

Personalliggare

Elektronisk personalliggare utan hårdvara eller ID06-kort.

Integrationer

Integrera med ekonomisystem och/eller lönesystem.

Beställningar

Skapa och skicka beställningar till era leverantörer.

Skapa rätt förutsättningar för ert bolag redan idag. Boka in en demo med ert närmsta företagscenter nedan.

Kontakta oss vi berättar mer om våra tjänster redan idag!